Moottori on yhä sama crossplane-kampiakselilla varustettu 998-kuutioinen rivi4. Väritys on mielestäni tyylikäs ja replikoi hienosti tällä kaudella M1:ssä nähtyjä Yamahan 50-vuotisgrafiikoita. Silti täysin uudistetun mallin puuttuminen on pieni pettymys, koska nykyinen R1 on ylipainoinen ja alitehoinen kilpailijoihinsa nähden. Useissa mp-lehtien testeissä olleiden dyno-lukemien mukaan eroa esimerkiksi BWM S1000RR:ään on yli 30 hevosvoimaa. Toki tuokin kuljettaa kadulla kortit hyllylle ja kaikkien taidot eivät riitä täyden potentiaalin hyödyntämiseen, mutta numeroilla myydään yhä monen monta pyörää. Luistonesto on tekohengitystä myyntiin, muttei nosta R1:stä tonnisten kärkeen.
keskiviikko 14. syyskuuta 2011
2012 Yamaha R1
Moottori on yhä sama crossplane-kampiakselilla varustettu 998-kuutioinen rivi4. Väritys on mielestäni tyylikäs ja replikoi hienosti tällä kaudella M1:ssä nähtyjä Yamahan 50-vuotisgrafiikoita. Silti täysin uudistetun mallin puuttuminen on pieni pettymys, koska nykyinen R1 on ylipainoinen ja alitehoinen kilpailijoihinsa nähden. Useissa mp-lehtien testeissä olleiden dyno-lukemien mukaan eroa esimerkiksi BWM S1000RR:ään on yli 30 hevosvoimaa. Toki tuokin kuljettaa kadulla kortit hyllylle ja kaikkien taidot eivät riitä täyden potentiaalin hyödyntämiseen, mutta numeroilla myydään yhä monen monta pyörää. Luistonesto on tekohengitystä myyntiin, muttei nosta R1:stä tonnisten kärkeen.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Tuohon vielä absit ja vilkut peileihin, niin olis kaikki, mitä kyykyltä toivois. Tuplavalot symmetrisesti, molemmat päällä kerralla, luistonesto, abs. Putket alhaalla vois olla ulkonäöllisesti parempi, mutta eipä tuolla väliä.
VastaaPoista