lauantai 1. syyskuuta 2012

MotoUSA:n TC-testi

Motorcycle USA testasi tarjolla olevat luistonestot tonnikyykyistä. Mielenkiintoisia huomioita ja ainakin itse nyökyttelin testaajien tuntemuksille Aprilian aPRC-järjestelmästä ja ihan samat kommentit voisin itse laittaa, pl. valikon vaikeus kun muutetaan wheelie controlin tai launch controlin asetuksia. Jos lukee käyttöohjeen, on se helppo omaksua. Read the fuckin' manual! Apriliassa luistonestoa voi naputella eri asentoihin suoraan ajon aikana. Tuokin ihan hyvä ominaisuus kun ei tarvitse pysähtyä ja/tai sammuttaa pyörää vain säätääkseen luistonestoa. Monipuolisuus, säädettävyys ja eleetön toiminta on Aprilian systeemin hienouksia. Pyörä ei ala nykimään tai pätkimään, ja toiminnan oikeastaan huomaa vain vilkkuvasta merkkivalosta.

Bemarilla on minusta ihan hyvä paketti, mutta pienellä hienosäädöllä ja paremmalla säädettävyydellä se olisi varmasti parempi. Hardware on niillä kunnossa, softaan vain twiikkauksia. HP4:ssa on varmaan pyritty juuri tähän, ainakin alkuinfon mukaan. MV Agusta tuo puukon sotatantereelle, muut on teknisesti niin paljon edellä, että heillä TC on parhaillaan vain markkinointimateriaalissa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti